Kommer jag orka?

Asså nu var det ju hundra år sen jag skev i denna fina lila ruta, och det finns skäl och sen så finns det inga direkta skäl. Jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid, och en stor del av att jag inte orkat är att jag inte orkar lägga ner tid på att byta header och designa om hela bloggen FÖR ATT jag har 0 ideér asså verkligen noll! Men om ni glor uppe på headern nu skådar ni en simpel halvful bild på mig som jag enkelt har fadeat och så har jag klippt in en diamant som jag tycker är awesome och sen lagt in lite text (dock tog det mig nästan två timmar.) Det är en super enkel och tråkig header men jag antar att jag har den sålänge tills min hjärna börjar fungera igen. Imorgon ska jag nämligen få hjälp av finaste Josefine så det ser lovande ut iallafall... 
 
Man kan ju säga att det hat hänt en del saker sen sist, jag kan ju börja med att jag fortfarande har problem med "det onda, okända" som jag nu valt att kalla det, och det har redan gått ut över skolan. Operationstid är redo att trilla ner i brevlådan så nu är det bara att vänta. Apperopå skolan, yes, nu är den igång igen. Det suger somfan men alltså, nu går jag i trean och det är inte ens ett år tills jag kliver ut genom de där hemska dörrarna och aldrig mer behöver återvända. Dock känns det så jävla skumt att veta att man ska ta stundenten, redan nu!? Vart tog tiden vägen egentligen, inget mer sommarlov i hela ens liv.. och vad ska man jobba med? Asså det finns så himla mycket tankar och frågor så att mitt huvud kan sprängas närsom. 
 
Det som jag kommer ihåg mest (minnesvärda) nu när jag inte har bloggat är väl att jag och Patrik har skaffat oss en bebis, önskar nästan att jag kunde säga att det var en riktig bebis men det är en på fyra hjul med turbo. Yeea, en 944 turbo som just nu fyller ut tomrummet av den 940:in patrik körde runt med i vintras. Jag, Patrik och hans kompis Henry åkte enda ner rill Borås för att hämta biljäveln, men de va det värt, jag började tillochmed gråta när jag hörde turboljudet påväg därifrån haha aww. Man kan ju säga att den va rätt ledsen, insunken och inte fräsh alls, men sen jag fick den i mina händer (22 augusti) så har den hänt en hel del. Bilen ser "istortsätt" ny ut invändigt och Patrik har fixat en jävla massa som han också blivit excited över att han har kunnat, det kommer såklart att komma bilder på bilen men just nu så har jag inte jätte många bra. Mest bara på de grejjer vi har gjort hittils, den blir bara grymmare och grymmare! 
 
Nog om det, något jag egentligen inte ens vill tänka på har också hänt. Det är fucking pain och jag har lite halvsvårt att lita på min andra halva nu, jag hoppas dock han kan gottgöra det så gott han kan för att jag mår fortfarande skit över det. Antar att det flesta redan vet vad som hänt efter som att jag slängde upp en status på facebook så att han skulle få skämas lite extra, fyfan va ont det gjorde och gör. 
 
Sen har det väl bara rullat på, vi har umgåts mycket med Erik och Madde för dom är grymma, åkt lite båt, cruisat runt och bara varit allmänt gosiga kåmpisar. Vi har ätit jävligt mycket god och tjock mat, samt plockat en del katter, gått på promenader och köpt massa godis på ica för vi är feta och gosiga. Gosat en del med Elli och Emil, och ja det va väl det jag kommer ihåg och jag hoppas snart på att få igång bloggningen. Det ska somsagt göras en del innan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback