Limited.

Äntligen fått ordning på håret nu, nu är det också mer lila än rött haha! Det går som ombré, rött högst upp och lila neråt, jag tyckte att det vart en ascool fade iallafall. Det vart lixom inte "förmycket" och väldigt eget, det jag gillar mest! Dock har jag ingen bild att visa er än för att jag helt enkelt inte fått håret bra på bild, eller inte ens tagit bild på mig själv haha. Senaste dagarna har vi umgåts med Erik och Madde, igår så vart vi rätt många faktiskt. Visst att det är kul med alla människor och bilar osv men man märker verkligen hur LITE jävla liv vi har här ute på värmdö öarna hahah, alla är så jävla "jag är bäst" så man blir trött på det. Men det bästa är att man hamnat i ett roligt umgänge faktiskt! 
 
Nu är det dags att ta nya och djupa andetag för den här veckan, jag kommer imorgon få åka till nacka närsjukhus först och ta lite prover, ja.. en spruta och fyfan vad jag redan mår illa är ju så spruträdd!! Och sen efter det till akuten på östermalm och prata med någon terapeft. Och sen är det bara att ladda in för tisdag då jag ska opereras för andra gången, jag börjar nu att tänka på det och jag blir faktiskt lite nervös och får en massa tankar som skrämmer mig en del måste jag erkänna. Nu är det väl dags att sussa så man orkar med att åka runt och bara ha det jobbigt imorgon. Tur att jag är fick tag i min skolsköterska som verkar super schysst så att jag kunde förklara hur mitt liv ser ut just nu så att jag fixade till det med CSN och skolan, jag håller iallafall tummarna för att allt ska gå som det ska! Och jag får ju faktiskt världens bästa stöd från pojken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback