Så himla fina halsband.

Hittade det här halsbanden på INDORA.se och tyckte dom va så himla fina, så himla mycket jag och jag vill ha allihop. Synd bara att man är fattig men om jag hade en prins som KÖPTE fina smycken till mig utan att ljuga om det eller att jag hade mycker pengar så hande det varit 11/10 men nu har jag inte det så jag får nöja mig med att bara glo på dom såhär, så himla fiina! Ni kanske har turen att ha en pojkvän som vill köpa fina och minnesvärda saker till dig eller att du har pengar så ba klicka hem dom, jag kan vara lyckliga med er som har den lyckan. 
 
Åhh de är så finaaaaaa! Fast det finns ju faktiskt saker jag skulle prioritera före, typ om man redan förstört allt. Shit det här inlägget vart flummigt, jag är fan riktigt sur och ledsen. Vadfan visa att jag betyder något istället idiot!

Kommentarer
Postat av: Josefine Hallgren

De var verkligen superfina! Måste kolla in dem :D

2014-09-30 @ 10:43:42
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback