Aaaaj.

Åååååååh, igår va de onsdag, fyfan what a day. Åkte till skolan men va där bara någon timme innan jag åkte hem för fuck va dåligt jag mår, feber, kan knappt andas och är så jävla förkyld, skit jobbigt ju!! Så jag åkte iallafall hem, gjorde lite soppa och lirade cs typ resten av dagen, sen vart det eftermiddag, en jävulsk sådan, fyfan va jag hatar att bråka med Patrik. Men som alltid löser det sig på något sätt....... 
 
Sen så körde vi cs på kvällen, käkade klyrre parre med dipsåser och hotwings, hmm.. sen så kollade vi welcome to sweden säsong ett, asså den är så jävla bra! Hahahhah. Sen så woopwoop så sov vi. Vaknade idaag, torsdag, och kan knappt andas igen, ont i halsen, ont överallt, speciellt i huvudet, när jag står upp så ramlar jag typ. Mjo, inte kul. De e nu man vill ha en vän som kommer och är söt mot än, men haha nä alla är fuckers. Ojoj! ingen fattar hur dåligt man mår... även fast man förklarar?
 
BTWWW, så kom smset om att min studentmössa kommit nu!! Omg, jag och Patrik ska åka och köpa den sen, och göra lite annat. Så jag hoppas jag inte dör idag, bilder på mössan kommer soooon alltså *happyface*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback