Dålig vecka, men duktig.

Igår, tisdag, var vi med klassen i Rågsved, snösätra industriområde och kollade på Graffiti. Gick runt där också fotograferade lite, sen så fick vi åka hem typ. Då åkte jag hem och spelade cs med jack, efter det kom Patrik hem och vi hämtade 940:in, sen så åkte vi och hämtade Nicki och alla hennes hundar, tre stycken faktiskt. Slängde in de alla i bilen och hämtade jack, sen så åkte vi och köpte glass, jordgubbar och meloner och åt i gustavsbergshamn. Sen så försökte vi döda fiskmåsar, men de gick inte bra, träffade Marcus och någon en snabbis sen åkte vi hem och spelade cs. Vi sög så jag och Patrik gick och la oss. 
 
Idag så vaknar jag med ont i magen och ångest. Blääää, och så hade jag glömt tiden hos psykologen idag SJÄLVKLART, när man behöver det. Alltså.. vaa. Så de pengarna går åt helvete *sadface*, aja så kommer det ta hundra år innan jag får en ny tid självklart. Aja, pallar ej. Har iallafall gjort en skoluppgift, ska försöka göra en till nu, sen så får vi se vad som händer. Huvudet snurrar, blää. Luktar donken i hela rummet också för vi käkade det igår, dags att städa. Hrrm.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback