MIN GOS!!

Juste!! På torsdagen, då jag hade varit och satt på EKG på min kropp som jag skulle ha i tre dagar, så på kvällen så åkte jag och Patrik till orminge och hämtade ut ett paket som jag skrev om, jag hade ingen aning om vad det var. Men iallafall så va de min påskpresent som jag fick två dar innan påsk, jag fick öppna en stor kartong nere vid telegrafen då den största nallen jag någonsin sätt ramlade ut i mina armar, hehehhehehe överlycklig över min jätte nalle.
 
Har dock inte döpt han än, men visst kan jag ha världens bäska pojkvän, vilken tjej vill inte ha en jätte nalle lixom? I det finaste märke dessutom, omg i love it. Får dock inte plats någonstans typ.... hihi. 

Bild tagen av Patrik innan vi åkte till Jönköping (elmia).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback