Obehagligt.

Imorse ba vakna jag ba, mjoo men de va vid halv 10 tiden, för jag hade tid kl 10:20 på folkungagatan aleris fysiologlabb. Äääääääääh, fyfan va tråkigt, har nu fyra elektroder och en massa jävla sladdar inkopplade till kroppen, ska ha dom i tre hela jävla dagar, mäta av hjärtats slag och om jag får tryck över bröstet eller liknande ska jag trycka på en knapp. Haha fyfan när ska mina problem ta slut? Fuck va trött jag är på all skit. 
 
Efter det så käkade jag och pappa cesarsallad på därmedpasta som ligger mittemot sjukhuset. Sen åkte vi till sickla, köpte lite mat, handlade lite påskgrejjer så nu har jag i min ensamhet gjort lite påskägg jag tänkte ge bort till nära och kära, dock är de inte klara än, men de är as coola. Bild kommer laaalz. Nu ska jag bara sitta här och hata mitt liv, det är så jävla obekvämt att ha dessa elektroder på halva kroppen, fyfan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback