Waazzap

Tja, ville bara säga det att jag har blivit sjukt jävla sjuk. Ligger hemma med feber, ont i halsen, huvudet, öronen, kroppen, jaaa överallt. Och kan typ inte andas. Men kämpar på haha.. I lördags var det Sthlm Crusing och vi var där hela gänget(typ) på kvällen. (jobbade på dagen) Drack lite med Nicki och Malte men sen bestämde jag och malte, samt sam, dogge och albin att dra hem till Malte och kröka. Vilket ja ångrar lite efter som att jag mår så himla dåligt nu.. och igår, verkligen. 
 
I fredags var jag och Patrik och åt på mongolian bbqn med pappa, fick nya skor, tjocktröja, mjukisbyxor, och en marinblå pike. Väldigt fint och snällt. Köpte även rosor, kattgodis, kattleksak, 24 burkar coca cola. ahh.. nä men jag har inte mer att skriva än att jag tänker chilla nu. Jobbar onsdag och torsdag, sköna pass dock. Men jag vill bli frisk nu.. när det är soligt äntligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback