Bit ihop och gråt imorrn.

Gick upp 06:30 igår (måndag), fixade mig allt, och de gick som smort hela vägen, bussen va dock försenad men jag hann med bussen i gullmarsplan. Sitter på den bussen och är ungefär i årsta och då hör Adam av sig och säger att vi inte har några lektioner utan ska jobba hemifrån. suck. Åkte till Elins skola och hängde där ett tag innan jag tog bussen ut till syrran, elli och emil. Där var jag tills Patrik hämtade mig vid 17 tiden. 
 
Idag så är jag uppe weeooweoo, har studion i skolan hela eftermiddagen så baaows jag och Elli ska plåta lite! Sen nu ska jag snart ringa ögonfransförlängnings salongen och klaga lite på att de har släppt alldeles för mkt fransar så jag ska kolla om de kan sätta på dom igen lol. Så ser välandagen ut, om en time går bussen så sitter vä och glor en stund lalalaaa. 
 
Vill limma ihop mina ögon så jag slipper se världen, vart är den påväg? hahahahahah.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback