Clearly.

Idag så har jag vaknat, färgat ögonbrynen, de vart fan flawless. Sen har jag bokat en ny tid hos en ögonfransförlängare på Lidingö som jag ska till imorgon och få nya fransar, nu när alla andra fransar är borta så kan jag gnugga mig i ögonen, de e sååå skönt, men jag känner mig naken så imorgon blir det nytt och fint hoppas jag. Jag lyckades även bryta en av mina nystylade naglar idag, jag blir så fucking jävla fitt lack. Men jag snyggade till det så hoppas ingen ba ser och ba skriker eller nått.
 
Stekte nyss lite grönsaker och nu ska jag väl hitta något att titta på on the tv, käkar ju antibiotika så känner mig lite hängig men jag dör nog inte iallafall. Men jag känner mig så jävla stressad för gymnasiearbetet, så jag måste pallra mig till skolan på måndag och färdigställa hela skiten(även fast jag inte går på måndagar) och sen boka in en tid till studion, känner endå att jag har lite koll. Så.. men de e fan jobbigt att ta tag i saker när man är sjuk hela jävla tiden, blir så ledsen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback