Life is a freaking mess.

Nu är det freeeeedag igen, woho.. eller nått. Denna vecka har varit as kass, haft jätteont pga "sjukdommen" och min familj har fan huggit sönder ryggen på mä. Men man måste ju va strong, glider runt med låtatsleendet och lever livet helt enkelt. 
 
Jag har varit hemma hela veckan och mått skit, spelat counter strike och druckit saft. Pratat med läkare samt försökt cheera upp min bror men misslyckades helt och brast ut i tårar, känner mig så himla ensam, fan. Idag har jag iallafall legat i sängen hela dagen och kollat på alla åtta första avsnitten av Faking It som man kan glo på tv3play, folk som ljuger är fan inget roligt folk alltså. Ikväll ska jag ut trots att jag har as ont överallt, vill köra min bil, vill även ha en ny bil då min bil håller på att rasa samman. Fanskaps volvo! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback