Nej fyfan.

Livet är så jävla fittigt just nu att jag inte ens orkar skriva något om skiten. Tänker bara samanställa gårdagen som också vart sen, fick låna pappas fåård och körde runt och hade tråkigt somvanligt, Patrik har blivit en drygfitta och allt i mitt liv är fan fittdrygt just nu. 
 
Träffa Malte och Sam, Sofie osv, hände en olycka, de va äventyrligt, sånt som händer i livet. Åkte hem vid 03 tiden och somnade runt 04, idag så är man lika jävla deppig som alla andra dagar och jag vill egentligen bara sova hela dagen. Patrik gick upp och drog ut för att fixa vindrutetorkarna på bmwn och jag ligger inne och har ont, i need him, fattar han inte det. Nä ingen fattar hur jävla ensam jag är, fuck detta liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback