Tänkt på det här med ålder och stil.

När jag endast var 14 bast piercade jag tungan, när jag endast var 15 bast piercade jag läppen(labret), när jag var endast 16 piercade jag naveln, och runt 15 bast började jag töja mitt ena öra. Men idag, när jag är 18 år och ska fylla 19 så är tillexempel labreten urtagen, jag valde att inte töja örat mer för att jag vet att det kan bli konsekvenser. Men det jag ville säga att de flesta av de alternativa kompisar jag har eller har haft har även dom plockat ur sina piercingar, lixom piercingar i ansiktet är inte inne längre.
 
Nu när man blir äldre är tatueringar ett annat alternativ, dock har ju jag redan haft mina tattoos sen typ tre år tillbaka om inte mer. Det jag ville säga med detta inlägget var att, piercingar är ute, så äre ba! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback