Throwback 2014.

Tjaa kommer en lite sen "det här året" nu, har letat efter en sådan och äntligen hittat en! Nu har det ju faktiskt bara gått ca två månader(lite mindre) på det nya året så why not! Vi kööör 2014 throoowback! 
 
Beskriv året med tre ord.
Kär, smärta, svaghet.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Mt Eden Dubstep - Sierra Leone
Dancing DJ + Roxette - Fading like a flower
Pretty Lights - Finally Moving (även massa andra låtar från Pretty Lights)
Epic sax guy
Alice in chains - Nutshell 
Moog - Smoke and Fire 
Rudimental - Feel The Love
Kitok - Paradise Jokkmokk
aah sen finns det ju hundratals till men ni fattar.
 
Vem har du umgåtts med mest?
I början av året så va jag sjuk mycket med Yoje, asså bästa tiden på hela året alltså. Har aldrig "levt" så mycket som jag gjorde då(under en gladare period) Men alltså shit va kul vi hade. Den jag har umgåts mest med är ju helt klart Patrik, nykära och glada spenderade vi nog nästan varenda natt sedan mars 2014. Vi var mycket hos Karolina och mös också, de e så gos.
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
Jag vart kärt igen efter två hela år som singel, shiiet vilken känsla har aldrig haft den tidigare alltså. Jag och Patrik vart tillsamans den 30 januari 2014 och de va den bästa dagen i mitt liv. Allt vart så mycket bättre, jag är fortfarande lika kär, om han känner likadant har jag ingenaning om dock. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
2014 fyllde jag 18 år och skulle ha en fest på djurö, men jag sket i det för de flesta av mina vänner kanske inte va något att ha hahahahhahahah, puh. Men jag hade sjukt kul, åt hummer, åt gott kött, drog på krogen med syrran och patrik, träffade Linda och Bella, va på spybar och typ dansade bort hela natten. 
 
Vad grät du till?
2013 va mitt "gråt år", för i början av 2014 så träffade jag mitt lyckopiller och grät inte längre. Men som synd är så knuffade jag bort allt skit då och har fått all skit över mig igen. Så nu så gråter jag väl ev lika mycket som då, dvs varje natt ca. 
 
Vad skrattade du åt?
ALLT, fula männsikor, fina människor, skrattade mycket mycket mer men sen vände det efter halva året och då kanske inte allt var lika kul längre. Men satan vad jag MÅDDE bättre. Den stunden får man ju inte glömma iallafall!! 
 
Vad var din största tabbe under 2014?
Tabbe? Hmm.. jag gjorde nog ingen. Jag vart sårad, fick min sjukdom och allt gick åt helvete på hösten, de är väl ingen tabbe men det är väl det som fuckat upp för mig nu.
 
Vart reste du under 2014?
Jag har varit lite överallt, åkte till spanien med Linda, åkte till skånde och kollade på paintballtävling, åkte till spanien igen med patrik, åkte till gotland med patrik, åkte till falun och tog körkort, och alla bilträffar, som jag hoppas det kommer blir mer av nu 2015, ja de va ändå ett ganska häktiskt år 2014.
 
Vika ser du som de största händelserna under året?
Största händelsen va väl såklart körkortet!! De e ju något man vill ha hela livet, och behöver wowo. Men också är det ju att jag träffade min fina kille och jag hoppas och ber om att det blir vi en lång stund till och att allt kommer bli bra nu 2015.
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Jaaaaaaaaaaaa, det har jag gjort men det kommer jag inte säga något om! Det har iallafall varit fantastiskt!
 
Vad önskar du att du hade gjort annorlunda?
Livet, jag önskar jag hade varit annorlunda, startat allt på ett annat sätt och varit en annan människa, men om man mår psykist dåligt kan man inte rå för att man beter sig på ett annorlunda sätt, att man är räddare och att man ibland tar stora risker och ibland för små. Annars ångrar jag inget, jag älskade början av året.
 
Vad var extra dåligt med året?
Mitt beetende och rädslan. Det har väl fuckat upp det mesta av allt, jag fick fruktansvärt ont, opererades tillochmed och va rädd och ville ha Patrik nära och de förstörde väl mycket. Det vart för drastiskt med allt, allt vart egentligen skit. Usch fy blä. De var rätt dåligt av mig att vara såhär, för familjen och alla blev osams. Och alla skyllde det på mig, som fortfarande.
 
Vad var extra bra?
Det var ju faktiskt att jag kom ur deppressionen, träffade livets lycka och vart kär, omg bästa känslan. Sen så att åka utomlands och bara släppa allt va skönt, och att jag lyckades ta körkortet. Jag blev även av med lite folk som inte brydde sig ett shit, träffade nya folk också. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Patrik gjorde mig glad, att jag var kär gjorde mig glad, att jag klarade körkortet, att jag iallfall verkligen försökte hålla huvudet högt. Annars inte så mycket faktiskt. 
 
Högsta önskan just nu?
Att jag och Patrik får det bra igen, vårat förhållande är splittrat nu och de mesta är dåligt, stress osv. Och att folk slutar säga att allt är mitt fel hela tiden, det gör mig väldigt ledsen. Jag önskar att jag klarar av gymnasiearbetet och klarar upp lite mer saker och att det ska bli ljusare nu!
 
Tror du att 2015 kommer bli lika bra?
Jag hoppas och ber till allt att 2015 kommer bli ännu bättre, i början av året var nästan allt 100% perfekt men det vart bara värre och värre för varje dag. Så slutet va inte så himla kul alltså, hoppas på att detta år kommer bli bättre, hela året.
 
Slutligen; vad är dina planer inför 2015?
Att klara skolan, att bli gladare, att jag och patrik reder ut allt, att bli vän med min familj, att alla ska må bra, och att allt fan blir bra nu. Är så trött på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback