Nytt år, nya misstag.

Det hära nyåret firades med Karolina, Elli, Robin, Emil, och såklart Patrik, käkade gratinerad hummer och smällde lite smällare. Sen kom Erik och Madde dit typ två timmar innan 12-slaget, alla va hyfsat fulla och glada och sen kom det nya året. Det va inte mer med det, drack skumpa och glodde på raketerna, festa lite till och sen gick vi och la oss. Lika bra det, när jag vaknade upp var jag så bakis att jag inte ens minns när jag var så bakis innan. Fan va man klarade av mer 2013 med Linda och co. Detta nyåret var iallafall bättre än det förra big time, utan knark är allt lite bättre.. tror jag? 
 
Käkade kebab till middag igår, 1 januari 2015, första måltiden var en kebabrulle som smaka sååå gott med extra vitlöksås. Jag och Patrik åkte sedan till älvsjö och fixade på slangarna på 940:in och sen körde Patrik volvon och jag bmwn hem. Så som detta år startat känns det som att det bara kommer bli värre. (nu började jag blöda näsblod också, fuck) 
En bild jag tog på 12 slaget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback