TJA!

Jag är verkligen sämst på det här med bloggen nu för tiden, men det är lixom mycket som händer. Skolan rullar faktiskt på nu, och bara för det så lyckades jag stänga av larmet imorse och vaknade ca när vi slutade. Så de sög ju, men imorgon är det fredag och då ska jag pallra mig dit såklart. Senaste tiden har det inte hänt så mycket, spelar dator, lekt med lite vänner, sladdat litt osv. Bara chill saker! Patrik ska idag sätta på en katalysator på volvon så att det förhoppningsvis går igenom besiktiningen som ska göras i slutet på denna månad. 
 
Har inget mer att skriva. 
 
Jag ska du steka på lite svamp och shit och äta mig lite glad och sen så får vi se om jag sätter mig och spelar med Adam och ev Kuba. Vem vet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback