We did it again.

Ehm, när skrev jag sist? Lol. För två dagar sedan, i fredags alltså. I fredags hade vi fan riktigt kul, och Adam va fan med! Patrik, jag, Adam, Madde och Erik åkte runt och sladdade och trean rasade på volvon *saaaadface* ehm.. de va mycket folk ute i fredags fan! Maltis, Samis och Soffan, gled vi till tunneln med och sköt av en raket och jävlar va de small. Sen så va väl alla på byggole parkeringen resten av natten, vi drog hem vid typ halv två, och sov hos Patrik, de va fan rätt chill. 
 
I lördags vaknade vi hemma hos Patrik vid 13 tiden, duschade och sen åkte vi och käkade lunch på hamburgerprinsen i västberga och sen åkte vi till Stockholmsmässan för att gå på Lifestyle Motershow. De va fan sjukt häftigt att se alla mc's och nya bilar och de som va höjdpunkten va väl hallen där de körde freestyle cross och lite annat skojj. Startruckt about rackartygarna osv hahah. 
 
Efter mässan åkte vi och sålde däck med färgar hos Patrik och sen åkte vi hem till mig och spelade bf3. Tror jag... juste vi åkte även och letade efter wienerbröd runt halva jorden också haha. Idag är det måndag och igår var det söndag så på söndagen(igår) så gick vi upp vid 10 tiden och åkte ut till min syster och Robin, de skulle med Emil till sjukhuset och vi va ute med Elli och lekte i snön, när de kom hem visade det sig att Emil hade halsfluss, usch han såg helt förstörd ut. Min lilla bebis. Vi var där hela dagen, åt bullar osv. Och sen åkte vi hem och åt chips och spelade bf3. 
 
Några bilder från mässan (fotograferade med iPhone6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback