All them pretty songs.

Söndag idag, helgen har varit rätt tråkig men skön för det kommer in lite mer pengar hehe. Har nämligen jobbat lördag och idag, 11-17.15 och 12-17.15. Sen har vi bara spelat typ, rankade upp till mg2 i fredags så de e niiice. Idag så somnade både jag och Patrik dock när han hade hämtat mig på jobbet och vi kom hem haha, så vi har nu precis ätit lite, fick korvsoppa igår kväll av Patriks mormor som är helt gudomligt god. 
 
I torsdags så skulle det ju bli en shoppingdag, hade planerat i detalj vad jag skulle köpa och hade planerat det länge, den första butiken vi åkte till hade semesterstängt.. sen så skulle jag köpa nya airforce men glömde kolla vilken storlek jag hade så kunde inte köpa. Sen så letade jag ett par strumpor som var slut, så fick ta en annan färg. Dock är de ascoola de jag köpte men hade ju planerat på andra. Så den dagen gick åt helvete och jag var bara ledsen, fick med mig två nipple piercings och en bandana iaf, så de va ju lite roligare. Åkte till forum efter att ha varit i stan och köpte mjukglass. Sen åkte vi ut och åt på thaien med Sam, som sedan följde med oss hem för lite försupning. 
 
Sen åkte vi in till citybiljarden i skanstull och spelade biljard och drack drinkar i typ 4 timmar med Nicki, Julia, Jackie och Sam dårå. Jag varit rätt dragen men de va härligt. Julia och Sam sov hos oss och vi åt pizza (jag åt sallad) när vi vaknade, sen drog Julia och jag och Patrik skjutsade Sam till orminge c, sen åkte jag och Patrik hem till hans föräldrar och han fixade något med bilen i typ två timmar, suck. Sen åkte vi hem och spelade, kollade på American sniper och sov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback