Ey!

Jobbade 13-17 igår och såg hur folk med bikinis kom in och handlade i butiken, vart lite sad men slutade ändå rätt tidigt så drog då hem och bytte om, sjukaste grejjen hände dock, de kom in en snubbe i butiken som pratade engelska som sa att jag var så vacker att han ville ta bilder på mig och sedan ville han ha mitt nummer så vi kunde gå på dejt och grejjer, de va fan rätt obehagligt aaaja... Åkte sedan ut och käkade med Patrik på grillen i Mölnvik, sen så åkte vi hem till Sam där Malte och han hämtade oss med Maltes båt, sen åkte vi till en ö där Eddie och Jack var.. random. Haha, vi chillade där tills vi kom på att nä nu åker vi så då åkte vi till land, tog bilarna och snurrade runt lite, glodde på finnemans nya åk och åkte sedan till orminge och gjorde lite busiga saker. 
 
Sen åkte jag och Patrik hem, jag åt sönder. Kollade på youtubeklipp till klockan var typ 02, sen somnade. Vaknade nu vid 11 typ och har börjat färga håret, ska snart hoppa in i duschen, klä på mig lite och Malte ska hämta mig så ska vi åka och sola litt, och kanske äta en glass och sånt. Fan typ 30+ ute, siiick!! Dock jobbar jag fre-lör och nu sön så är lite deppig men cash money bitches. Signooout. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback