Gotland

Gjorde allt jag skev att jag skulle göra igår(tisdag) heehe, verkligen super mysig dag! Sen så åkte vi hem och packade, spelade cs och kollade på sunes sommar, loong time ago. Sen så somnade jag iallafall och Patrik väckte mig kl 04 imorse och va helt haip typ så jag gick upp, klädde på mig sen åkte vi till Patriks föräldrar för hans pappa skjutsade oss till Nynäshamn där båten gick 07:00.

Tre timmar och tio minuter gick fort, vi båda däckade ganska fort och jag sov i två och halv timme, vaknade av alarmet och sminkade mig på 20 min. Ehm.. Så var vi framme och gick av. Va kvavt och blåsigt, men det gjorde ingenting. Käkade subway mackor innan jag skulle tatuera mig, vart målad i två och en halv timme sen så ba WOOOOWEWW!! Va snyggt det blev, ca 80% av armen är ny fylld med bläck. Dock hann vi bara med linjerna, eller vi bestämde båda två att jag ska komma tillbaka i höst (vilket är snart, excited) och fylla i allt. Dock så ser det flawless ut redan nu så kan inte ens tänka på hur snyggt det kommer bli sen!! 

Måste erkänna att det gör sjukt ont i armvecket också. Aj.. Va de kändes. Gjorde ondare där än på underarmen man ba wtf. Haha men stark är jag, lol. Är så jävla nöjd iaf. Bilder kommer senare, har plast på nu och ska sova med det sen så försvinner de imorgon hihi. Vi åkte efter tattoon till Annen och Ronny, käkade middag och mös, och då kom solen så jag och Patrik åkte till Tofta strand vid 17 för att se solnedgången... Mmmm så vackert!! Sen så köpte vi choklad och redbull, åkte runt i mini coopern och levde. Besökte lite olika places och nu kom vi precis tillbaka "hem", ska sova! För imorgon väntar en ny dag på Gotland, love this place. Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback