Jag har gått igenom elden.

Igår så satt jag inne och spelade cs ca hela dagen, rankade MG1 och kände mig lite bättre. Jag och Patrik åkte till sköndal och käkade middag med pappa. Sen åkte vi hem och spelade lite till, gick dock sämre. Jag är fan starkast och bäst när jag är ensam, svagheten kommer när folk är med. Jag är så jävla bra ensam. Fattar inte! Allt går så mycket bättre då ju. 
 
Idag vaknade jag typ 08.30 för någon jävel borrade utanför mitt fönster, vart glad och trodde vi skulle få skydd men nej tydligen inte, ställer mig upp och det står typ 829428 pers utaför. Synd att jag inte var naken. Ehm.. annars så mår jag sjukt dåligt, gråtit tusen ggr och så. Hmm.. känner för att klippa av mig håret, gå ut, äta mycket, gråta mera, spela, slita av mig ansiktet och dö. Nej men haha... vet inte vad jag ska göra. Alla är idioter. Och jag, jag är fan bäst. Jobbar igen imorgon, bara några dagar kvar tills man åker ifrån detta skitplace and peeps ett tag. SKÖNT DE IAF! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback