Life goes on

Heeeeeeeej, inte orkat blogga men tänkte bara uppdatera om att vi är hemma i stockholm nu. Kom hem i söndags dock, klockan 10 på morgonen typ. Båten gungade mycket så typ alla spydde så de var inte en så rolig båtresa men vi åt lyxräkmackor och drack cola hihi. När vi kom hem så packade vi upp, duchade och åkte till möknvik och sprängde däck. Saknade volvon så gryymt mycket. Minns inte vad vi gjorde i månadgs men i tisdags så åkte vi till grönan med Karolina, Robin, Emil, Daniel och Elli. Åkte massor av aktraktioner och drack en massa alkohol så det vart extra kul haha. Första gången Elli var på grönan också och hon tyckte det var riktigt kul!! 
 
Jag vann även en 2 kg stor Sport choklad, på mitt turnummer 13!! Första gången jag vinner en sån och guuuu så glad jag blev. Åt langos gjorde vi också mmmums!! När grönan stängde åkte alla hem och sov. I onsdags jobbade jag, började 13 och slutade 17 så det var ett skönt pass. Åt smällt choklad och bara mös på kvällen, spelade cs och lagade god mat. Igår så åkte jag och Patrik ut och åt lunch hos mamma på djurö. Efter det åkte vi till Karolina och jag fotade kattungarna som nu ska säljas. Sen åkte vi hem till Malte, sedan ut och träffade alla. Alla nya och gamla godingar. Sköööönt att ha en tjejfri kväll ändå, älskar att umgås med killarna. hehe.. 
 
Vi kom hem rätt sent inatt och vaknade för nån timme sen, städat och dammsugit och ska äta smällt choklad med banan nu. Sen ska vi äta mongolian bbq med pappa ikväll. Blir en chilldag/kväll för både Patrik och jag e sjuka, blää. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback