WOHOOO

Äntligen!! Idag är det måndag, jag jobbade 13-20.15 och det var det jobbigaste, mest stressfyllda passet jag någonsin varit med om, men vet ni?? I DID IT! Efter att jag hade jobbat, mött fruktansvärt otrevliga "stressade" svenskar ca hela eftermiddagen så kom äntligen Patrik och hämtade mig. Jag stängde ju såklart också idag. Vi åkte direkt och tvättade kläder hos pappa, besökte min bror för att lämna brev, lagade mat, hängde tvätt och sen har vi spelat cs. Går sjukt bra där nu osså, sjuuuuukt bra, pang pang.
 
Men nu har jag semester, hela denna vecka och lite till. Patrik har semester också och åååh vad vi ska gosa nu. Imorgon ska jag färga håret, fixa och dona med mig själv. Sen ska vi ev åka ut till Anneli, Gerry och farfar och hälsa på en snabbis innan vi ska åka och grilla med Karolina, Robin och barnen. Sen så drar ju jag och Patrik till gotland på onsdag, båten går 07 på morgonen så de blir spännande. Samma dag kl 15 ska jag tatuera mig också, är så taggaaaaaad. Så det blir väl att hinna packa imorgon också. Åååh nu börjar lite av livet hehe. 
 
Här är en bild på mig och Obi från igår, vi duchade och sen mös vi. Lindade in honom i min rosa playboy handduk, det gillade han. Hihhiih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback