Bad for me

Woo, tänkte ta det här inlägget från torsdagen-måndagen, bara skriva lite kort typ. I torsdags fyllde min pappa år så jag och Patrik hämtade honom och vi åt på en resturang i länna som har mongolian bbq, där man lägger på färska saker på en tallrik och låter kocken fräsa på det, så jäävlulktktk gott. Han fick en live it och efter att vi hade uppvaktat honom lite så åkte vi ut till värmdö och fiskade med Nicki, sandra, dogge, adam, och felix. I fredags så åkte jag och Patrik på Maltes studentmottagning, käkade mat och gosade i den stekheta helvetes solen, det var verkligen sommarvärme och den kan gärna komma tillbaka. På kvällen så drog jag, sam, malte, patrik, jack och eddie till tyresö men det var skittråkigt. Dock hade vi kul i bilen påväg dit, men efter att ha varit full, sen ilsken så avtar allt och man ba woot. Vi sov hos Malte och vaknade upp i en bastu, DE VA SÅ VARMT, i hans stuga. jag och Patrik åkte till Karolina och va där hela dagen och kvällen, solade, fiskade och grillade. Supermyyysigt. 
 
Mot kvällen åkte vi hem, spelade litt och sov tror jag. På söndagen så vakna vi och jag spela lite, sen lagade mat. Efter det så åkte vi och hämtade 940in för att ut och bromsa pga bromsskivorna är fucked, så de gjorde vi, åkte ut till Karolina och Robin, åt lite godis, sen började det regna så vi drog och sladdburnade lite. Sen lös solen igen och vi åkte och bytte bil, jag började må jätte konstigt och det vart bara värre och värre, försökte fokusera på annat så vi kollade på filmen Taken 2
 
Hela söndag-måndagsnatten var hemsk, låg vaken, typ skrek för att jag hade så ont i hela kroppen, kallsvettades och mitt huvud dunkade. Vaknade på morgonen utan sömn och skulle till jobbet, det gjorde fortfarande sjukt ont men jag kom iväg ändå. När jag kom fram så snurrade det mer och jag mådde sämre så jag fick gå hem och lägga mig. Sov till typ 15 och mådde fortfarande skit, men Patrik kom iaf hem med sushi och värktabletter till kvällen. Vi kollade på Taken 3, sen så vart klockan lagom till att sova så det gjorde vi lolz.
 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Låter härligt! Bortsett från söndag-måndagnatten då :/

sv: Tack så jättemycket! :)

2015-06-18 @ 21:41:17
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback