Can't belive it.

Jag behöver aldrig mer gå i skolan!! Mina 12 år i skolan är slut, omg vaa. Tänkte ta allt lite snabbt.. Igår tog jag studenten, och vilken upplevelse det var!! Var i liljeholmskajen vid 09 och drack med klassen, sen va det klassfoto, efter det mentorssnack och betyg och sen så mingel i grillska köket där vi fick snittar och bubbel. Och sen vid 12:30 gick båten, som tog oss till utspringet utanför slottet. Sprang ut och såg hela tre skyltar med mitt namn och bild hehe, där var mamma, owe, daniel, elli, emil, karolina, farfar, robin, pappa, annelie, farmor, hasse, patrik, nicki, sandra, malte, oscar, marcus.. och säkert någon mer som jag har glömt för allt gick så fort. Sen var det bara att bli tung runt halsen, svepa en champange och byta om för att åka flak två timmar runt i stan. Det var blött och obekvämt men en sån himla känsla!! Efter flaket badade vi i fontänen utanför slottet, haha. 
 
Sen kom Patrik och hämtade mig och Nicki, åkte ut mot djurö för att ha mottagning där. Åååh, så många som var där och gjorde min dag/kväll så himla fantastisk!! Mamma hade fixat en as grym buffe med massor av mat som var supergod. Dom sjööng för mig och jag öppnade paket. Kan ju faktiskt skriva här direkt va jag fick, woop. Orkar inte skríva vem jag fick sakerna ifrån vem osv.. men fick iaf halsband, lyxbehandling för två, blommor, armband, ring, sex as fina glas i olika färger, okej wow, räknade precis ihop alla pengar och insåg att jag har fått ca 10.000kr. WOW, lite av de går till tatuering! Sen fick jag örhängen, lösögonfransar, eyeliner, presentkort på kicks, en superfin skål från ittala, massa campange, nude palett, ljuslyktor, ja.. jag har säkert glömt någonting men mest av allt så fick jag kärlek, från de flesta, och det är jag så glad över!!
 
Wow, jag kan fortfarande inte vakna upp idag och förstå att det verkligen är över nu. Börjar jobba på måndag och jag känner att livet får vänta med att börja tills dess, haha. Men inte för att jag tror typ någon av dom som var där läser min blogg, jo typ 5 stycken men ändå så vill jag tacka här också för allt. NI ÄR BÄÄST. Sign out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback