Nejmengud.

Ojojojoj redan lööördag!! Hela veckan har gått och jag har inte bloggat(?) wtfff... mycket nu jaa. I måndags gjorde jag inte mycket. I tisdags minns jag inte vad jag gjorde på dagen, men på kvällen så åkte jag och patrik och träffade alla vänner i boogård och vi satt vid vattnet och grillade och myste himlans mycket. Sen så drog vi hem och spelade cs, jag och patrik alltså. 
 
På onsdagen fyllde Patriks mamma år så vi gick ut och åt på kvällen med Patriks familj. På morgonen åkte jag till skolan för att fixa de sista, vi målade lakanen till flaket och så.. jag åkte hem och sen kom Nicki förbi en stund innan vi åkte till hammarby och käkade. Sen åkte vi och hämtade Nicki igen och åkte till hemmesta och spelade fotboll med grabbarna! På torsdagen sov Nicki hos mig och Patrik, på fredagmorgonen så åkte jag och Nicki till farsta ocg käkade frulle på espresso house, sen så skulle jag till tandläkaren. Nicki var med som stöd, fick spruta i munnen sen så lagade de två tänder, har fortfarande värk idag.
 
Sen så åkte vi hem till mig igen, chillade, Nicki åkte hemåt och jag började sminka mig för att åka på Johannas studentmottagning, jag vet att du läser min blogg så jag skriver grattis här ocksåååå! Sen åkte vi hem och hämtade vodkan, åkte till hanna och där var nicki, jackie, julia och hanna.. käkade tacos och mös. Drack alkohol, sen kom dogge, jack, malte och marcus.. sen åkte vi och busade lite. Hmm ... ja sen hem och sov typ.







Kommentarer
Postat av: bea

skitfin blogg!

2015-06-06 @ 19:54:57
URL: http://pacifico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback