Wow

Alltså måste helgerna gå så himla fort, hinner inte med att blogga juuu. På fredagkvällen så åkte jag och Patrik ut till min älskade syster och grillade allt möjligt, samt drack fin dricka för att jag fått jobb och för att sommaren är nära!! Så vi var där hela kvällen och hade det mysigt, sen på natten träffade vi Nicki, Marcus, Julia, Jacqueline, ehm jaa de va rätt många, packade och opackade. Drog typ hem dirr, de va segt. 
 
Löööördagen kom och jag och Patrik åkte runt och letade efter ett linne till mig som galningar, åkte till highlights och köpte sprayfärg, sen så åkte vi till hans mormor och åt middag, och fick tårta. Efter det åkte vi till Julia där Nicki, Jacqueline och Emma redan var. Sen kom det mycket andra människor, väldigt härliga människor! Så jävla kul vi har. Mkt bättre än de andra slit och slängen. Huh. Drack champange och gosade tills vi lyckades bli packade och gjorde lipchallenge. hahaha fyfan. #nofakebitches hahaha! Åkte till donken och sen hem efter den trevliga kvällen. 
 
Vaknade upp på söndagen med ont i huvudet, gick in i duschen och duschade ett tag, kändes bättre då iaf haha. Vid 11 kom nicki, marcus och julia hem till oss och vi åkte med dom mot jakobsberg, där jag och nicki piercade oss vid 12:30 typish. Så nu har jag en ny piercing bre, som jag lovade att jag skulle berätta om. Nyees, nipplepiercing som jag velat haft ett tag. Nu sitter den där och är as snyyyggg. Woopa. Efter det stressade vi ut till djurö, jag och patrik alltså. Efter som att det var morsdag så åt vi på motorverkstan med Daniel, Karolina, mamma och elli, det är en resturang som ligger vid vattnet på djurö. Tre rätters brunch, och de var så himla himla gott. Sen åkte vi förbi Patriks mamma efter och gav en liten sak och sen åkte vi och handlade, sen hem. Nice helg iaf!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback