Faakk.

Skrev senast i fredags, de va ca fem dagar sedan. Vi hade sjukt kul på krogen den fredagen (kalles fest vart inställd typ när vi kom dit lol), vart en tripp till colluseum istället med Patrik, Dario, Elin, Sandra, Towe, Casper och Jenny. Alla träffade väl på lite folk de kände haha, vart fett med dans och ja de va ba riktigt rolig faktiskt. Men nu är typ alla mina pengar slut så kommer typ inte kunna leva denna månad, som alla andra månader lol.
 
På lördagen var jag faktiskt inte så bakis, gick upp och käkade en kebab på italian slice, jag kunde tillochmed köra, så bra mådde jag hehe. Patrik va lite tröttare.. men efter det så skulle Patrik meka med 940in så jag gick in och la mig och sov till 18typ.. de va skönt. Sen så åkte vi ut med rääzer audin och lekte med den och woooaaaw va den låter nu breee. 
 
I söndags så va det en chill dag, letade ögonbrynspenna som nu är slut på alla hm i hela jävla sverige igen. Sug HM! Men vi käkade lunch i forum och sen så hämtade vi upp madde och erik lite senare och åkte in till stan med dom och fikade på sveavägen. Sen så hände det typ inte så mkt, förutom att en bil låg på taket på bron i nacka och så... lolz.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback