Fett duktig.

Efter att jag hade rört om lite i köket och fått i mig lite mat så kom pappa hem och då bestämde vi oss för att gå ut en sväng, slutade med att vi gick ända till farsta och tog lite och dricka, samt så köpte jag några lösögonfransar, lim till dom och ett mattsvart nagellack, och sen gick vi hem, vi gick väl typ 6-7km, från sköndal till farsta alltså bre. Sen när vi kom hem så gjorde jag väl inte så mkt, målade naglarna tiiep, pappa började med käket och Patrik kom hem. 
 
Åt as gooooott kött och potatisgratäng och ba wowowo goooott eller vadåå så nu har jag skit ont i magen. Vi har kollat på farmen och nu så ska jag fan kasta av mina kläder och lägga mig under täcket. Tid hos psykologen imorgon så man rullar väl mot gullmars. Efter det ska jag hem och ba slänga på moh some sezzy och sen ut och fortsätta mörda audin yeeaah. Hoppas de blir en awesome helg! Studentmössan är snart beställd också, jag har designat den och är fan super nöjd woopwoop.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback