Fredag och lördag

I fredags så var jag ju i skolan↓... på kvällen så åkte jag och patrik ut till karolina och robin och åt middag, första grillningen i år! Vi gjorde grillspett med olika saker på och klyftpotatis, så himla mums! Pappa kom också dit och åt så de va ju kuul. När vi hade ätit drog jag och Patrik ut och träffade lite peeps, åkte och hämtade Kuba i stan och sen så hängde han också med oss på kvällen/natten. Jag drack alkohol och somnade vid 04 vilket jag ångrade på lördagen.. 
 
..Då jag gick upp klockan 09 och sminkade mig samt slängde på mig fighterkläder för att streessa till stan och köpa rökgranater, för att sen stressa och hämta kuba, sergi, kalle, jonas, patrikryssen och någon annan snubbe i värmdömarkand. Sen när vi kom fram till skägga så va det lite folk där redan, körde några games med dom, dock känner jag att planeringen måste bli bättre för alla är som yra höns, jag vill bara börja gamen men alla står och petar sig i ansiktet typ, ja lite irriterande. 
 
Efter en heldag m airsoft med massa peeps så käkade Dogge, Malte, Sam, Kalle, Patrik, jag och Jonas på thai thale i värmdö marknad och de va fittgott efter en sooolig härlig dag. Gosgosgos. Sen så åkte alla hem, jag och patrik kollade lite på teven och sen så somnade vi tidigt, de va fan riktigt skönt.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback