Måndag igen.

Helgen bara susade förbi som vanligt, känns som att jag totaldissar bloggen på helger, inte med flit dock. Kommer på det på måndagen och köttar igen, och inser än en gång hur jävla fort det går. I fredags så skulle Patrik iallafall fixa nya växellådan på 940:in och det pallade jag inte med så jag var med Douglas, Felix och Jack hela kvällen och halva natten, vi besökte Morran och Tobias hus, gick in där, och de va fan coolt alltså, sen så åkte vi till arlanda och tänkte dra, men sen kom vi på att vi var fattiga haha. 
 
Vi gled ba runt, lyssnade på musik och drack cola, och jag fick köra Douglas subaru, jag vart helt nykär, fick typ svårt att andas, skakade osv, haha men det var ju bara en sån härlig känsla att köra en av drömbilarna lixom. Dödskul. Minns bara när jag träffade Dogge för första gången och åkte med honom då han sladdade och hahaha vad jag var pinsam, hah. Men när man älskar att göra något, har druckit alkohol och är allmänt galen så blir det så walla. 
 
På lördagen så vaknade jag upp med snö utanför förstret wtf, nej lixom, vill ha sommar nu. Men jag och Patrik åkte och köpte en ny kampfisk till mig, sen förbi biltema där vi köpte bromsbelägg osv för den hydraliska handbromsen, yä. Sen så åkte vi och käkade, sen tvättade bmwn, så åkte vi hem till Patrik, han började med 940:in och jag drog och träffade Malte, Sam, Dogge, Jude Jack och han i den guldiga lila bilen som jag tappat namnet på. Aja, vi hängde, och hängde, sen så hängde, de va ändå fett mycket folk ute, så skönt att alla är sams också, aja och så vart klockan typ mkt, och jag tog med mig Malte och Sam till Patrik då han typ var klar med 940:in. Körde tillbaka dom till mölnvik med 940:in som behöver luftas mer, men satan va bra den går nu med massa nytt. Loooovely. 
 
Sen så va de söndag igår, Patriks pappa fyllde år så slängde på mig lite fint och vi käkade på en fin grekisk resturang på södermalm. Sen så träffade vi Jack och Malte efter det och köpte chips och vaniljcola och sen åkte vi hem och kollade på veckofinalen av farmen, vart sur för min favvo åkte ut blä. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback