Min helg.

Helgen var fan kul faktiskt, förutom söndagen då jag hade sån huvudvärk. Men på fredagen var vi ju ute och försökte döda audin men det gick inte, iallafall så var vi ute till typ 01 för sen åkte vi hem och sov och gick upp tidigt på lördagen och åkte ut mot skägga och spelade airsoft. De va fan riktigt kul så antar att vi ska det i helgen igen. Sen var vi ute på kvällen, jag körde mest bmwn eller åkte med douglas för att det lät förjävligt mkt att åka med i audin. Men tillslut den natten så lyckades patrik, sam och jack att köra sönder biljävlen typ, den rullade ju fortfarande men rutorna var borta och alla dörrar va skeva, inge avgasrör, katalysator eller någontig va kvar typ haha..
 
På söndagen så vaknade jag men världens jävla huvudvärk(somsagt), åt kebab, köpte lite smink och körde audin till skroten. Åkte och köpte choklad, chips och vaniljcola och när vi kom hem duschade jag en snabbis och sen så kollade vi farmen, efter det wallander och sen sov vi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback