Tisdag.- tb.

Tjaaaaa, idag är det tisdag, ojojoj vad länge sen de va jag skrev nu. Men har somsagt jäävligt mycket att ta tag i, helt galet. Tänkte att ni skulle få en liten bildbomb me lite text imorgon kanske, så att vi vet vad jag gjort nu när jag inte bloggat meheh. Idag har jag iaf varit i skolan, gjorde uppgiften och slutade vid halv tolv, väärt. Sen så väntade jag en stund med Jenny och Adam, sen gick ja och väntade på bussen, i gullmars köpte jag bulle och wienerbröd, käkade de hemma, kollade 112aina.
 
Sen tog jag bussen till farsta för jag hade möte idag med mamma, gick väl sådär. Köpte iaf en fin tröja jag ska bo i, i sommar!!! Så jäävla snygg!! Sen så hade två nya paket kommit idag, (har fått några tidigare som jag kanske kommer skriva om imorgon), i ena paketet låg en knippe löshår jag ska ha på studenten, men de va fel färg så de va fail, har mailat dom så vi får se vad de säger, annars är ett annat påväg också som jag hoppas blir rätt iaf.
 
I andra paketet låg en likadan tjocktröja som jag fick hem för några veckor sedan, fast en vit street wear tröja, de är så sköna och snygga!! Åååh vill ha sommar nu, känns extra nice när Sam skriver i chatten att vi ska ha kul i sommar, alltså blir så tagg. Sen så färgade jag håret när jag och Patrik kom hem, gjorde middag, pommes med kött och sallad muums. Sen så duschade vi och nu ligger vi och glor på topgear, weehuu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback