Träna, plugga, leva.

Idag är det torsdag morgon, kom precis hem igen efter att ha varit uppe på vårdcentralen och de tömde mig på fyra rör blod. Tänk om livet bara var som vanligt, nä, självklart inte. Sjukhusbesök hela tiden, sprutor och andra saker som gör sjukt ont, psykologen, som att det inte gör ont? Usch jag är verkligen trött på att leva alltså. Var hos doktorn i tisdags också och fick beslutet om att gå runt med EKG i tre dagar, alltså massa sladdar fastspända på mig för att läsa av hjärtats rythm, och sen blir man väl skickad någonannanstans. Och sen ska jag opereras efter det, dock inte för hjärtat. Och så går jag även på andra behandlingar, och så vill jag gärna ringa tandläkaren och göra en kontroll för nästa år börjar det kosta. 
 
När fan ska man ha tid till att tänka på skolan eller något annat i livet? Aja igår var vi iallafall till gnesta och köpte en växellåda till 940:in, äntligen så ska vi börja carea about den igen, tycker lite småsynd om den faktiskt. Sen så träffade vi Dogge och käkade på italian slice. Sen så har väl veckan bara rullat på, tränat lite ute faktiskt, hängt på donken med malte, dogge och felix. hmm... fick två par nya svarta tights igår, haha som att ni bryr er.. Jaja.. livet hörrni.

Kommentarer
Postat av: Janie

Låter jobbigt "/ kämpa på!

2015-03-19 @ 14:10:52
URL: http://janie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback