v.10

Galet att det redan är mars, lixom det va typ julafton nyss. Men jag känner ändå att tiden går långsammare nu än vad den gjorde på hösten, de e småsegt. Tänkte ta vad som har hänt hittils denna vecka, på måndagen hade vi bestämt att åka till röda stjärnan, jag, Patrik, Erik och madde, jag fick en ny tjöcktröja av Patrik jag ska spela airsoft i, det är tydligen nya grejjen vi ska börja med, Madde köpte även nå bra vapen tydligen. Jag har inga så.. Efter att vi hade varit där så käkade vi på jensens på sveavägen och det är alltid lika jävla gott där, fakking älskar det stället alltså! Efter det åkte vi hem typ. 
 
Tisdag var det igår, har vaknat två nätter i rad av att det hugger i hjärtat, jag blev lite för orolig och ringde Soffan och bölade, hon skulle mot nacka hållet så hon skjutsade mig till nacka akuten, där jag åkte direkt in på EKG, och fick ta blodprov HELT själv, omg jag är så jävla spruträdd men det gick bra. Fått nån långragen remiss och blabla orkar inte. Sofie hämtade upp mig efter, vi åkte och köpte happymeal och åkte till ''vårat'' ställe i nyckelviken och mös. Vi e så gos. 
 
Sen så testade hon en ny bil, mazda6a den är snygg osv. Hon fick ta den hem och då passade på att släppa av mig hos Patrik igen. Där jag bara la mig och kollade på andra säsongen av Faking It som fan är as bra, men lack blir man ju på lack på dom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback