Hejsan hejsan.

I onsdags var jag i skolan och hade svenska tal på förmiddagen, sen så åkte jag hem med Adam och vi spelade cs några timmar. När han hade åkt hem tog det bara typ 20 min innan Nicki kom förbi och vi smed lite planer, på söndag ska vi åka och pierca oss. Om vart får ni veta då hehe! Patrik kom hem och vi gick ner och köpte middag, Nicki tog tuben hem och vi gick hem och lagade mat, pasta med räkor och citronsås. Muuuumama. 
 
Ehm, idag (igår för klockan är över 00), så gick jag upp rätt tidigt, tog tuben mot t-centralen, sen mot min blivande arbetsplats! Ja! Du läste rätt, jag var nämligen på arbetsinterljuv idag och det gick suuuuper bra, fick jobbet typ dirr och nu är jag så himla taggad på att börja lära mig. Berättar mer när jag jobbat första tiden. 
 
Efter det åkte jag ut till värmdö, till Ellis dagis, för de hade invigning så de flesta föräldrar + syskon eller närstående var med. Vi kollade på uppträdande, åt picknik och myste. Ååh så jag älskar Elli, mitt liv typ. Efter det åkte jag med Karolina och Robin hem, de va massa krockar på 222 så de va kaos. Men tillslut kom vi hem och Patrik åkte också dit, vi käkade där och myste och sen åkte vi hem. Spelade cs, och nu ska vi sova. En helt underbar dag helt enkelt. 


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint hår

2015-05-22 @ 02:12:44
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback