HelloGuys!

Omg what a day yesterday. Nä men va hemma pga lite olika anledningar, inte något kul direkt, mer hemskt. Ehm nvm, vi åkte ut och firade mamma på kvällen och käkade lite där, synd att en person ska förstöra allt men men. Tycker synd om min mamma bara, men grattis i efterskott skriver jag här på bloggeeen. Sen så skulle ju jag, patrik och malte på veronica maggio men vi åkte alldeles för sent från djurö så vi kom inte in pga 203149032 männsikor om inte mer haha. Men vi chillade runt, träffade Jack och gjorde busigheter haha.. 
 
Idag fyller min beeejb år!! Och jag har legat och kollat yt hela dagen, när han slutar kommer han hit och fixar lite, sen åker vi nog hem till honom. Jag är så taggad på att ge honom paketen!! Ommgg.. sen ikväll får vi se vad som händer, just nu är det rätt så oklart bre. Vi får se vad som händer helt enkelt.. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

De som var på Maggio köade redan innan vi (personalen på Grönan) började jobba. Och de var så mycket folk utanför Grönan att de var tvugna att släppa på gäster redan innan parken ens öppnade typ för det blev för mycket folk utanför lol. Grindarna stängdes långt innan konserten ens startade hehe..

2015-05-12 @ 10:08:24
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback