Måndag igår.

Usch usch usch vad sjuk jag har blivit, har så sjukt ont i halsen, käkar antibiotika för de andra skiten och mår illa ca hela tiden. Så igår var jag hemma, gjorde inte mycket alls, mådde mest dåligt. Åkte och tvättade och lagade kött och pommes med stekt sparris. 
 
Idag så gick jag upp och åkte till skolan, sitter och lyssnar på redovisaningar nu och mår as dåligt, men men. Jag är även så fruktansvärt trött på denna jävla klass, kommer vara en frihet att slippa alla egoistiska jävla muppar. Nu säger jag inte att alla är så men de flesta, lol. Det blir iallafall soppa till lunch så det kanske lidrar denna skithalsen lite. Efter skolan ska jag till tandläkaren och laga en tand och de kommer säkert vara skit jobbigt. Vi får se, jag vill bara åka hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback