3. Tio sanningar om mig.

1. Jag har så sjukt lätt för att falla, men svårt att ta mig upp igen. 
2. Jag har vart och är en sjukt dålig person men försöker försöker att få mig själv bättre. 
3. Jag är alldeles för porrig, men folk verkar gilla det.
4. Det finns en sanning jag vill skriva med inte kan. Jävla onödigt. 
5. Jag är cepee trött på alla jävlar som ska snacka skit. Diss på er fuckers. 
6. Jag gillar hårda, riktigt hårda jävla tag. Oups. 
7. Jag saknar hur min nya klass var från början.
8. Jag är mycket lyckligare nu än vad jag var förra året. Jävla skit år. 
9. Jag försöker äta rätt och träna men de slutar oftast med soffan och en påse chips. YOLO 
10. Jag är platina blond i roten och har alltid varit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback