Jomensåattde..

Sjukt ladd på att cykla sönder just nu, dock är benen helt jävla överkörda men de e bara sånt man får ta. Livet är rätt tungt ändå så de känns fan som att jag får en käftsmäll varenda gång jag blinkar. Idag efter skolan så va jag med Linda sen åkte jag hem och gjorde wok med Elin, satt ute och åt.. as nice. Sen åkte vi ner till bikeparken/gårn och jag försökte iaf kötta lite. Behövs mer fart och balans kanske, aa men de blir bra lalalalaaa. Har ont i varenda kroppsdel nu typ och jag känner att fan va jag klagar, käääääärren flummet. Imorgon = fittskola sen vettefan. Kommer sakna Aleeex också nu när han åker bort en vecka till Tyskland, men lycka till som fan alla ni som ska med. Wehoo

Sexiga ben just nu. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback