Shameonmenow.

Känner lukten av nystekt bacon och ångesten sprutar genom öronjävlarna på mig, de är väl så de ska va antar jag! Var nere på vårdcentralen imorse och kollade halsen men de va inget stort, så de blir att knarka ipren osv ett tag. Jag och pappa åt lunch på pizzan och annars har jag baa legat i sängen precis heeeela dagen och kollat en massa avsnitt med rackartygarna som är så jävla grymma hahah. Sen har jag spelat LoL en stund och efter maten är de dags att städa i rummet haaaaah, och till fiskarna. Ska ta mig till skolan imorgon även fast man mår skit, har ju inge virus så jag kan tyvärr inte smitta folk och garva åt det. fan.
Tog mig tiden att byta nagellack om de va nån jävel som undra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback