- Mina svar på era frågor -

Vad går du i för klass? 
Jag går i klassen ESEST12A. En speciell klass i min ensak som är crazy och drama, det är lika bra. Jag går inriktningen estetik-media, på johnbauer gymnasiet som nu heter grillska. Hej jag heter Alice, jag går en estetisk linje med ett namn som sounds like i am a grillmaster. And I am.. inerst inne, antagligen! 
 
Har du någon tatuering? Vart då isf och vad föreställer den? Om inte, vill du göra någon taturing, vad isf och vart? 
Jag har i nuläget 5 tatueringar, tror jag. Haha när det börjar bli några stycken så är de lätt att glömma! Jag har på båda armarna, bakom örat och vid foten. På ena armen har jag 12 stycken svalor, på andra armen har jag ett japanskt tecken för kärlek och under den så står det family med skrivstil. Vid fotknölen har jag ett hjärta som min syster gjort på mig och bakom örat har jag tre noter! Jag har planer på fler, men vi får se. 
 
Bästa presenten?
Bästa presenten just nu skulle nog vara att få min resa till spanien beställd, jag är redan så pepp så jag vet inteee vart jag ska ta vägen. Sverige är just nu så kallt och vädret är så skumt, 17 dagar kvar till december och vart fan är snön dude. 
 
Vilken artist vill du helst av allt träffa? 
Att ta en liten hashish med Kurt Cobain skulle inte sitta fel, nej jag bara skojja. Han verkar vara en lugn men crazy person, dock är han ju död så de kan bli lite svårt att träffa honom. Om inte Kurt så skulle det nog i nuläget vara Jack Black som finns med i TD, kan känna att vi har lite samma energi ibland. Dock har jag ju redan ''träffat'' honom, i sommras så jag stog längst fram på tenacious d spelningen oowwwooow vilken känsla de va. 
 
Favoritlåt? 
 
Vilken kamera använder du?
Jag använder mig av en Nikon 3100D och jag har även en Canon EOS 500D. Till bloggen använder jag ofta mobilbilder just för att det är så enkelt att slänga in ett blogginlägg från mobilen, jag använder en super awesome app till att redigera och lägga till stickers som jag nästan alltid använder. Jag önskar dock att jag kunde börja använda systemkameran till bilder på bloggen som tillexepmel KBParmy, de blir ju så satans mycket snyggare. Men jag kommer inte kunna lägga den ''tiden'' om man säger så. Men i framtiden kanske de lägg lite mera tid på det, är ju faktiskt estet!
 
Vad har du för mål med bloggen?
Det kan jag inte svara säkert på, just nu är det här som en dagbok för mig där jag skriver av mig om både känslor och min vardag men det är också för att visa min inspo och pepp. Jag gillar att skriva och fotografera och älskar mina alla besökare och fina kommentarer jag får. Vi får väl se ur stort det här blir, men just nu håller jag det på en rätt ''oseriös'' (missförstå mig rätt) blogg. Man vet aldrig vad som händer! 
 
Vilka är dina närmsta vänner och skulle du kunna visa bild på dom?
Det här är nog mina närmstingar, de som alltid ställer upp och skiter i allt drama! Skönt va? Skönt med vänner som får än att må bra och som man alltid kan prata om allt med, jag älskar dooom!
 
Bästa pepplåten? 
Det beror ju helt på vad man är peppad på! Om jag ska partaja så lyssnar jag på låtar jag kan hoppa runt till, men om jag är peppad på livet så baaa wooho. Svårt att förklara, när man älskar musik kan man inte riktigt välja ut någon speciell. 

Bästa depplåten?
Det blir också svårt att svara på, beroende på hur deprimerad man är eller hur man känner. Men jag har en del tror jag, jag vet inte om jag brukar lyssna på musik när jag är deppig. Ligger mest i sängen under täcket i mitt mörka rum, de e fan skönt! Men om jag ska dra fram en låt jag många gånger gråtit till pga att den stämmer in så bra är Tänk Alla Gånger - Fonky Fresh/RMK
 
Har du någon piercing? Vart då isf? Öronen räknas inte.
Jag har i nuläget central labret, naveln, och tungan. Jag hade förut en smiley, men efter typ en månad så vandrade den ur min mun. Självaste strängen i munnen den satt i gick av, funderar dock mycket på om jag ska pierca om den(en kompis till mig piercade mig) Jag har även planerat att göra bröstpiercing och sen får vi helt enkelt se vad som kommer på tal. 

Svarade nu bara på några av mina frågor, fick mer än vad jag förväntade mig faktiskt. Men hoppas ni fått några svar som va bra! Mer frågestunder kommer väl antagligen att komma men nu känner jag mig nöööjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback