New in!

Den här dagen har varit tung, mina axlar har varit nertyngda länge och idag så sprack allt. Visst, de gör det varje dag men så är livet.. tydligen?! Jag blir sårad av den personen jag tydligen "älskar" och de gjorde mig ännu mera nere, är fortfarande och gamla sår har rivits upp! Men idag köpte jag nya skor, och det gjorde mig gladare!! Köpte NikeAir, vita och så jävla supersköna. 

Har varit med Linda hela dagen och vi har besökt dollarstore och köpt lite saker i Nynäshamn dårå. Bland annat mixerman's candyshot blandning. Man tar alltså ren sprit och blandar med dessa smaker, i vårat fall(blåafiskar, som smakar lakrits & gelé hallon smak) ska bli kul att testa för de smakar gott redan nu, dock litt starkt..hahahh. Linda bor ju i nynäs så de tog oss 15 min att åka hem till henne efter det, jävligt tungt att bära så nu känner jag mig som en bodybuilder! Åt nyss middag, gott gott! Inatt sover jag här, imorgon får vi se vad som händer! 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

så jävla snygga! :)

2013-11-09 @ 03:53:36
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback