Nothing else matters

Yyeeey, söndag igen då sug min purjo! Kul helg med mina fina vänner, hmm.. tror Alice ska chilla en stund nu innan hon börjar gå runt i taket. Legat och kollat TopGear en stund i min ensamhet och fixat med naglarna och nagelbanden som har damp nu när det är vinter, så svårt att ta hand om när de bara spricker och skit. 
 
Skooola imorgon*bamihuvudet*, ska till läkaren också och prata om hjärtat och nya piller och grejjer. Hoppas på att få min "lön" utbetald så fort som möjligt för denna helgen gick de rätt mkt pengar på, får se om det går att lösa. Liiiieeef, har inget mer att säga typ. Die. 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Snyggt linne

2014-02-10 @ 12:55:00
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

~ Ärligt inlägg om en jobbig period i mitt liv.
~ SD kränker våran kultur, sen vill dem ha våra röster i valet!
~ Snowboardresa till Franska alperna, hur gick det?
~ Växa upp med LKG, hur är det?
Allt detta och mycket mer får du läsa om på nattstad.se/idahtt, kika in :)

2014-02-10 @ 16:01:54
URL: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback