What..

Vaknade idag igen med blod lite överallt, måste verkligen fixa till min näsa för det är så himla jobbigt att blöda näsblod hela tiden. Tror mina blodkärl blir extra känsliga och ytliga när det blir så här kallt ute, typsikt. Har legat här i sängen hela dagen igen glor runt en massa på olika bloggar så får tillochmed ont i ögonen, äter ingenting heller. Vevade ihop en Smoothie nyss men vad hjälper det för en tom mage? Inget, men jag orkar verkligen inte göra mig något att äta. 
 
Ont i magen i allmänhet och ont överallt. Men det är bara att fortsätta le, längtar till torsdag då man får tillbaka lite energi och adrenalin!! hehe.. hoppas på att något kul händer i helgen också, det här är verkligen segt. (ikväll kommer del 2 av min årsresumé upp, glöm inte att kolla in då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback