18år.

Bloggade senast i torsdags för att på fredagen fyllde jag 18 och både i lördags och igår har jag inte haft någon ork alls, man kan kalla det bakis tror jag. Jaaag tänkte berätta lite om min födelsedag, då jag vaknade hos min älskling, fick frukost på sängen och sen åkte han iväg. Och kom tillbaka med tre paket, av honom fick jag en paintball bössa, ett mag, och en tank. Min blick va tydligen obeskrivligt glad när jag öppnade pickan haha.. Vid tolv fikade vi med Patriks familj, jag fick en söt liten kanin av Patriks syster för hon tyckte min andra kanin va så sliten. Haha, ja det kan man säga jag fick den när jag var 5, så det betyder att jag haft honom i 13 år lolz. 
 
Sen så snurrade vi runt stockholm en liten stund, då jag också fick ett par pastell-lila converse av Patrik osså, deee är sååå fina! De va middag hos mamma med familjen vid 17 så då va vi där och käkade middag, hummer och grillat samt tårta, jag ville dock bara gå och lägga mig hela dagen pga va så jävla trött haah. I paketen jag öppnade från min familj fanns det, En intensivkurs till att ta körkort(!!!), 3500kr till tatueringen, Spanienresa med Patrik, Fortsätt betalning av Spotify, RosaGlittriga ögonbryn och ögonfrans artiklar, 2000kr(somredanärslutdock), SomeSprit, ja och massa mer. 
 
Jag, Karolina och Patrik åkte från djurö vid någongåång, vi var inne i stan vid typ 23 nånting och vandrade till klubben sommar, de va rätt B om jag får säga vad jag tycker men men, jag var rätt ledsen i början. När dom stängde klickan 02 så åkte vi till stureplan och gick på Spybar, de va dock rätt nice, och sen minns jag inte så mycket mer än vi kom hen klockan 06 på morgonen och att min syster va fullare än mig haha. 
 
Sen så har jag och Patrik bara legat inne lördag och söndag typ, rätt döda. Inget spec har hänt var jag minns iaf, nää, aa.. idag är det måndag, han är på jobbet och jag och hans syster ska plocka bär till hans mormor, sen ska jag städa och så får vi se om vi kommer iväg till hypersports idag, vill styla min picka lite.. 
(ps. jag köpte cigg när jag fyllde år och behövde inte ens legga *sadface* och nu har jag slutat röka. 'notfun)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback