Gosdag, som alltid.

Patrik kom hem från jobbet och vi åkte ganska direkt in mot gallerian för att hitta skor. Jag hade sen länge suktat efter ett par g-star skor som va slutsålda och som aldrig mer kommer in i lager, och vad händer.. JO jag hittar skorna inne på pub på drottninggatan och i min storlek! De sista som fanns kvar också, omg i love em. Och sen hittade min älskling likadana fast killmodellen i nackaforum som han också köpte. De är awesome (som ni ser på bilden hehe) Och så hängde vi lite med Thea som vanligt, hon lyckades sälja på mig ett par jeans som var på 70% rea. BAM så hade jag ett par nya tighta jeans också, perf. 
 
Sen käkade vi och drog hem, och satte på oss nya skorna för att rocka dom på promenix. Gick till hemköp och köpte chips och småttogott. Sen gick vi hem och jag åt jordgubbar med mjölk, muuuuums. Nu ligger vi i sängen och ska kolla film. Megasupergos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback