Dödsdoft.

Dagen då → Köpte en av Victoria Secrets nya parfymer som luktar så satans gott, så nu tänker jag gå runt och lukta vanilj och kokos och det här du väl inget emot? Har blivit av med min tumnagel, ja bokstavligen mer än halva iallafall och det var inte skönt nej nej. Så jag målade om alla naglar för att vara extra snäll, samtidigt som jag lyssnade på Veronica Maggio och kände mig ovanligt tjejig. Gick och duschade och sitter nu i sängen, väntar på min älskling och glor på teve NÄÄMEN det är ju Keno. Imorgon är det en vanlig skoldag då jag börjar 12:30 såå skönt vava, aa juste för jag är så jävla bra på att gå till skolan nu för tiden, fan. Dags att dra, swäg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback