Ni kanske vill ha något att läsa?

YooowhaaddapdwaaG? Jag ligger i älsklings säng och väntar på Robin som ska plocka upp mig om en till två timmar, ganska så gos men saknar ju Patrik hihi. No need to do that, cuz ikväll/dag/natt ska vi vara barnvakt till Elvira och Emil, JAPP det är ett heltidsjobb foREAL. Karolina och Robin ska på sthlmfields och kolla på bla Metallica, trist dock att jag inte kunde följa med men vad gör man inte för sin syster. 
 
Igår var jag och Patrik och snurrade runt från Nacka till Sickla till Farsta till staden för att hitta en enda liten produkt men nej, slutsåld i hela europa förutom en butik på kungsgatan som vi fick reda på 40 min efter de hade stängt. HAHA, typiskt.. men vi fick ihop något fint. Patriks mamma fyller nämligen 50 år nästa vecka och det blir partaj imorgon bcuzofthat. Awesome!  
 
8 dagar kvar tills jag drar till spanien med Lindiiis!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback