I handen.

Can't fkn belive it nu när jag sitter med det i handen, haha! Idag så vaknade jag av att mobilen ringde då de va mamma och daniel som stog utanför och ville käka lunch, så jag rusade ut innan jag ens vaknade. Åt med dom och sedan så åkte ja hem igen och kom på att jag skulle färga håret men kom på efter en stund att det är en bättre ide att göra det imorgon då vi ska ut på kvällen och då vill man ju va extra freeshcut, så jag färgade och noppade ögonbrynen istället samt fixää litää ännaat. 
 
När Patrik kom hem så åkte vi och tog ut mitt körkort och sen åkte vi in till highlights och köpte svart sprayfärg, dags att lacka om bilen nu! Vi har en cool idé nämligen som kommer bli så jäävlää grym, woopwwooop. Sen åkte vi till nacka forum och käkade middag samt letade efter kurt cobain linnet som finns på hm men som faaan inte finns i min storlek.. nackdelen med att va smal som en sticka. Nä de e jag inte men ibland tror jag det när det aldrig ska finnas någonting i xs eller xxs.... bläää. Nu ska jag mysa med min Patrik som alltid hhehehe. 

Kommentarer
Postat av: Elin

roligt med körkort :D!

2014-11-20 @ 21:28:25
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback